Telefon Crna Gora: +382 (0)67.669.551
Telefon BiH: +387 (0)66.987.000
radno vreme on-line shop-a: od 08:00h do 19:00h

Informacije o plaćanju, dostavi i reklamaciji

Firma BABY SHOP d.o.o. je uvoznik i distributer dječijih brendova KUNERT, BEXA, TAKO, BELIS, BEBETTO I AVIONAUT u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Kosovu, Makedoniji i Albaniji. Za kolica koja su kupljena kod nas obezbjeđujemo garanciju, rezervne djelove i servis!
Kupovinom ovih proizvoda kod NEOVLAŠĆENIH prodavaca rizikujete da budete oštećeni!
Cjelokupnu našu ponudu kolica za bebe, kreveta za djecu, dječijih auto sjedišta i ostalu opremu možete pogledati u nekoj od naših prodavnica ili poručiti putem internet prodavnice www.kolicazabebe.ba.

Proizvod koji naručujete od nas je apsolutno NOV i upakovan u originalnu kutiju. Garantujemo da proizvod nikada nije korišćen, poslije fabričkih kontrola i testiranja Vi ste prva osoba koja će da ga koristi.

Garancija

Baby Shop d.o.o. garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Svi naši proizvodi posjeduju garanciju u trajanju od minimum 24 meseca, a kolica za bebe 25 meseci.

Dostava

Proizvode koje ste poručili možete preuzeti u maloprodajnom objektu ili ih možemo poslati poštom/kurirskom službom. Rok isporuke je od 1 do 3 radna dana. Troškovi transporta i poštarine NISU URAČUNATI u cijenu proizvoda!

Robu dostavljamo i VAN BOSNE I HERCEGOVINE putem organizovane distributivne mreze. Trenutna pokrivenost: Srbija, Crna Gora, Kosovo, Makedonija i Albanija!

Troškovi dostave zavise od broja, zapremine i težine paketa i kreću se od 10.00 KM pa naviše, cijena dostave zavisi isključivo od težine paketa koji poručujete (ukoliko zelite da saznate cijenu dostave za određeni proizvod, molimo Vas da se konsultujete sa prodavcem prilikom poručivanja)

Rok isporuke

Rok isporuke na adresu je od 1 do 3 radnih dana od datuma prijema porudžbine. U slučaju da željeni proizvod nemamo na stanju, rok isporuke može biti od 15 do 25 radnih dana nakon prijema Vaše porudžbine.

Cijena dostave na kućnu adresu

Troškovi dostave i transporta na adresu kupca nisu uračunati u cijenu proizvoda, o cijenama dostave proizvoda na kućnu adresu mozete se informisati pozivom na tel 066/987-000 i 051/300-240.

Sve cijene su iskazane sa uračunatim PDV-om.

Način plaćanja

Internet kupovina

Ukoliko proizvode naručujete putem interneta, plaćanje se vrši isključivo u gotovini prilikom preuzimanja robe.

Kupovina u prodavnici

Ukoliko proizvode kupujete u maloprodajnom objektu, plaćanje možete obaviti na sledeći način:

  1. Plaćanje gotovinom
  2. Plaćanje karticama Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro bez mogućnosti odloženog plaćanja

 

Reklamacija

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira vizuelno provjerite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja kao što su na primjer pocjepani djelovi ili nagnječenja, ukoliko nedostaje dokumentacija koja se nalazi sa spoljne strane paketa upakovana u kovertu, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete! Preuzimanjem pošiljke potvrdjujete da ste uz paket primili prateću dokumentaciju (fiskalni račun, garantni list, uputstvo za upotrebu, izjavu o saobraznosti, itd.) Naknadne reklamacije na nedostavljanje dokumentacije se ne uvažavaju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:

  • Da ste dobili proizvod koji niste poručili
  • Da ste dobli proizvod koji je oštećen
  • Da ste dobili proizvod koji nije funkcionalno ispravan

U obavezi ste da nas obavjestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem email-a ili telefonom. Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo riješiti problem u Vašu korist u najkraćem mogućem roku.

Povrat robe

Vraćanje proizvoda kupljenog na stranici vrši se shodno Članu 25. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS 02/2017). Reklamacije se izjavljuju na Internet stranici u kojoj je roba kupljena od strane Korisnika.
Reklamacija može da se uputi pisanim ili elektronskim putem, odnosno na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu dokaza o kupovini.
Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i dužan je da je čuva dvije godine od dana podnošenja reklamacije Korisnika.
Prodavac izjavljuje da će u svemu poštovati odredbe člana 25. Zakona o zaštiti potrošača koji se odnosi na reklamacije i način riješavanja reklamacija.

Roba sa defektom

U slučaju defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamjenimo, a sve troškove zamjene snosi Baby Shop d.o.o. Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju sa računom i grancijom. Ukoliko je defekt nastao kao posljedica neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.

Roba sa garantnim listom

Ukoliko nakon određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku, molimo Vas da kontaktirate servis čiji se kontakt nalazi na garantom listu. Molimo Vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer su neophodni za ostvarivanje uslova navedenih u garantnom listu.

Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posljedica neodgovarajuće upotrebe.

Ukoliko želite da uputite žalbu na neki proizvod, a nije nijedna od već navedenih, molimo Vas da nas putem email-a obavjestite o tome. Baby Shop d.o.o. će Vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure, popraviti pokvareni proizvod, zamjeniti ga novim ili izvršiti povrat novca.

Povrat PDV-a stranim državljanima

Firma Baby Shop d.o.o. nudi mogućnost povrata PDV-a stranim državljanima. Sve što je potrebno da uradite jeste da prilikom kupovine pokažete važeći pasoš i da

popunite obrazac za povrat PDV-a (OBRAZAC PDV SL 2) koji možete dobiti u svim našim prodavnicama. Po ovjeri dokumentacije od strane nadležnog carinskog organa BiH, možete izvršiti povrat PDV-a.

O detaljima vezano za povrat PDV-a molimo Vas da se obratite našim zaposlenima u prodajnom objektu. Stopa PDV-a u BiH iznosi 17%.