Reklamacije
Prilikom preuzimanja
pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka
vidna oštećenja. Ukoliko primjetite da je transportna ambalaža oštećena i
posumnjate da je i proizvod možda oštećen, ukoliko na njemu ima vidnih
oštećenja kao što su na primjer pocjepani dijelovi ili nagnječenja, ukoliko
nedostaje dokumentacija koja se nalazi na sa spoljne strane paketa upakovana u
kovertu, pošiljku ne bi trebalo da preuzmete!
Preuzimanjem
pošiljke potvrđujete da ste uz paket primili prateću dokumentaciju (fiskalni račun, garantni list, uputstvo
za upotrebu, izjavu o saobraznosti, itd.) Naknadne reklamacije na nedostavljanje
dokumentacije se ne uvažavaju.
Ukoliko ste primili
pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili:
- Da ste dobili proizvod koji niste poručili
- Da ste dobili proizvod koji je oštećen
- Da ste dobili proizvod koji nije
funkcionalno ispravan
u obavezi ste da nas
obavjestite o neispravnosti pošiljke 24h od prijema putem email-a reklamacije.kolicazabebe@gmail.com ili telefonom na +387
66 987 000 ili +387 51 300 240 .
Budite bez brige, u takvim slučajevima ćemo riješiti problem u vašu korist u
najkraćem mogućem roku.
Povrat robe
Vraćanje proizvoda
kupljenog na stranici vrši se shodno Članu 25. Zakona o zaštiti potrošača u
Republici Srpskoj ("Sl. glasnik RS", br. 6/12, 63/14 и 18/17). Reklamacije
se izjavljuju na Internet stranici u kojoj je roba kupljena od strane Kupca-potrošača.
Reklamacija može da se uputi pisanim ili elektronskim putem, odnosno na trajnom
nosaču zapisa, uz dostavu dokaza o kupovini.
Prodavac vodi evidenciju primljenih reklamacija i dužan je da je čuva dvije
godine od dana podnošenja reklamacije Kupca.
Prodavac izjavljuje će u svemu poštovati odredbe člana 25. Zakona o zaštiti
potrošača u Republici Srpskoj koji se odnosi na reklamacije i način rješavanja
reklamacija.
Proizvod sa nedostatkom
U slučaju nedostatka na proizvodu obavezujemo se da vam proizvod zamjenimo, a
sve troškove zamjene snosi MD Baby Shop d.o.o. Potrebno je da proizvod vratite
u orginalnom pakovanju sa računom i garancijom. Ukoliko je defekt nastao kao posljedica
neodgovarajuće upotrebe nismo u mogućnosti da prihvatimo reklamaciju.
Smatra se da je
proizvod sa nedostatkom ukoliko:
·
proizvod
nema svojstva potrebna za redovnu upotrebu
·
proizvod
nema specifična svojstva koja su potrebna za upotrebu zbog koje kupac kupuje
proizvod,
·
proizvod
nema svojstva kvaliteta i odlike koje su izričito ili prećutno dogovorene,
·
je prodavac
isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili
model prikazan zbog obavijesti.
Provjera primjerenosti
proizvoda
Primjerenost proizvoda
za normalnu upotrebu ocjenjuje se upoređivanjem proizvoda iste vrste, te prema
navedenim karakteristikama proizvoda koje navodi prodavac ili proizvođač putem
oglašavanja, predstavljanja proizvoda ili citiranja.
Kupac mora
obavijestiti prodavca o bilo kojem nedostatku proizvoda u zakonskom roku.
Obavijest mora sadržati tačan opis greške. Kupac prodavcu mora omogućiti
pregled proizvoda. Pravo na uvažavanje nedostatka na proizvodu jasno je
definirano Zakonom o zaštiti potrošača u Republici Srpskoj.
Roba sa garantnim
listom
Ukoliko nakon
određenog vremena korišćenja proizvod prestane sa radom u garantnom roku,
molimo vas da kontaktirate servis čiji se kontakt nalazi na garantom listu.
Molimo vas da račun i garanciju obavezno čuvate dok traje garantni period jer
su neophodni za ostvarivanje uslova navedenih u garantnom listu.
Garancija ne važi u
slučaju:
·
nepridržavanjа uputstva za upotrebu,
·
popravke
od strane neovlaštenog lica,
·
neadekvatnog
korištenja proizvoda,
·
oštećenja
koja su nastala zbog udaraca koje je prouzrokovao kupac ili treće lice.
Ukoliko želite da
uputite reklamaciju na neki proizvod, molimo vas da nas putem email-a reklamacije.kolicazabebe@gmail.com obavjestite
o tome. Potrebno je da popunite REKLAMACIONI LIST koji možete preuzeti OVDJE.
MD Baby Shop d.o.o. će vam u najkraćem roku, a u okviru zakonske procedure,
popraviti proizvod, zamijeniti ga novim ili izvršiti povraćaj novca.